Blogger Glück // Blogger Bliss

Tuesday, October 9, 2012


...ein relativ unbedeutendes Ereignis im Blogger-Universum, aber ein großer Schritt für mich: mein geheimer Traum vom eigenen, kleinen Blog wird Wirklichkeit. Lange geplant, oft verworfen aber nie vergessen war die Idee, meine Interessen & Entdeckungen in einem Online-Journal zu sammeln und mit Freunden sowie weiteren Wellness-Fans zu teilen. Ich habe ja das große Glück, in einer Stadt zu leben, wo sich asiatische und westliche Heilmethoden treffen, sogar teilweise ergänzen. Mein Blog ist daher mein kleiner Reisebegleiter auf meinem Weg zu einem Leben voll Wohlbefinden, Ausgeglichenheit, Glück und Zufriedenheit....mit vielen Massagen und Verwöhnprogrammen! Ich bin ein Spa-Junkie :) 

Click below to view in English
...it's not a big thing in the blogger universe, but it's a big step for me: my secret dream of creating my very own little blog finally becomes reality. I've had this idea for a long time - I planned it, then cancelled it again, but never really forgot about it: curating my interests & discoveries and sharing them with friends as well as fellow health enthusiasts in an online journal. Well, I consider myself a pretty lucky girl. I happen to live in a city where Asian and Western health systems meet or even complement each other. Hence my blog is my little travel companion on my pursuit of wellbeing, balance, contentment and bliss...with lots of massages and pampering! Yeah, I'm a spa junkie :)

Follow my blog with Bloglovin

6 comments:

  1. Your blog is beautiful!! Spas, mmmmm. I love spas! The city I live in, Jakarta, is a spa heaven! I can already see that you will be good at this! Thanks for visiting my page! Nice to meet you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for visiting! Spa heaven? Oh dear, I need to book my next flight!

      Looking forward to reading your posts!

      Delete
  2. Congratulations on your brand new blog!
    It looks wonderful!

    Wishing you all the best,
    Mary (from BYW Bootcamp)

    ReplyDelete
  3. Hallo Susanne,


    cooler Blog - Wellness in Asien ist beneidenswert! (Reisen nach Bali, Singapore und Thailand gehören zu meinen allerschönsten Erinnerungen). Sollte ich wieder einmal das Glück haben, dort zu sein, hole ich mir gerne ein paar Tipps bei Dir.

    Liebe Grüße

    Corinne (BYW Bootcamp)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh gerne, Corinne! Und solltest du mal in Hong Kong sein, zeige ich dir die besten Wellness-Oasen :)

      Delete

Your comment makes me so happy!